donderdag 16 februari 2012

De wachttijden bij de tandarts

Iedereen kent dat wel, je hebt om 10.00 uur een afspraak bij de tandarts en uiteindelijk zit je een half uur of nog langer te wachten voor je nu eindelijk eens naar binnen mag. En meestal ben je na tien minuutjes controle toch al klaar. Want als er echt iets aan de hand is, moet je weer een andere afspraak maken om vervolgens weer een half uur te moeten wachten voor je aan de beurt bent.
In de wachtkamer zitten vaak allemaal vreemde mensen, zo zat ik vanochtend naast een man die de gewoonte had om heel de tijd mijn kant op te hoesten, echt heel vies. Schuin voor me zat een man die twee houdingen had; eentje met zijn arm over de rugleuning van de stoel, en eentje waarbij zijn arm op zijn been lag. Om de minuut veranderde hij ongeveer van houding. Dan zat er nog een meisje met Uggs druk te typen op haar blackberry. En als laatste zat er een meisje mij onophoudelijk aan te staren, totdat haar moeder zei dat ze er eens mee op moest houden. Toen ik tegen mijn zusje vertelde over het starende meisje, moest ze lachen en zei ze: ‘Toen jij bij de tandarts was, was ze mij ook heel de tijd aan het aanstaren.’
Kortom in de tijd dat ik aan het wachten was heb ik ook lang genoeg de tijd gehad om alle mensen in de wachtkamer rustig te bekijken. Zonder dat het opviel, want ik was ondertussen een tijdschriftje aan het ‘lezen.’

Lots of love, xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten